Dhimbja e qafës. 5 këshilla si ta trajtoni dhimbjen e qafës në kushte shtëpie.

5 këshilla si ta trajtoni dhimbjen e qafës në kushte shtëpie.

Dhimbja e qafës. 5 këshilla si ta trajtoni dhimbjen e qafës në kushte shtëpie.

Posted by: Info Dora
Category: Uncategorised

Keni patur dhimbje të qafës gjatë karantinës tuaj në shtëpi? Nëse po, nuk jeni vetëm. Ndërsa të gjithë duhet të mësojmë se si të përshtatemi me mënyra të reja të të jetuarit për momentin, mund të jetë e lehtë të biesh në një mënyrë jetese jo aktive.

Qëndrimi i dobët nga ulja në divan duke parë TV, duke patur shikimin në telefonin tuaj, apo edhe të mësoheni me ndryshimet ergonomike të lëvizjes në një zyrë në shtëpi mund të çojnë në dhimbje të qafës.

Për fat të mirë ka ushtrime që mund të bëni për të ndihmuar në lehtësimin dhe parandalimin e dhimbjes së qafës. Ndiqni ushtrimet më poshtë ose njoftoni #DoraRehabilitation nëse keni ndonjë pyetje.

Nëse nuk jeni të sigurt për mënyrën e përfundimit të njërës nga këto ushtrime, ose nëse vëreni siklet gjatë kryerjes së njërës prej tyre, sigurohuni që të konsultoheni me fizioterapistin tuaj përpara se të vazhdoni.

  • Rrotullimet e sfinksit torakal. Po përjetoni dhimbje në qafë ndërsa jeni në shtëpi? Provoni Rrotullimet e Sfinksit të kraharorit. Uluni të gjunjëzuar me krahët në tokë përpara jush. Vendosni njërën dorë prapa kokës dhe pastaj shtrini ngadalë për ta sjellë atë bërryl drejt krahut tuaj të kundërt. Përsëriteni (3 përsëritje nga 10) dhe pastaj ndërroni krahët, duke ndjekur të njëjtat udhëzime. Kjo do të streçojë qafën për t’ju ndihmuar të gjeni lehtësim!

Video ilustruese: https://vimeo.com/312159266/dc83828b8e

  • Streçimi në murë. Vendosni krahët tuaja të sheshta në të dy anët e një muri ose në portën e derës, duke mbështetur gjoksin përpara jush. Ngadalë rrëshqisni krahët lart derisa të ndjeni shtrirjen në krah dhe gjoks. Mbajeni këtë shtrirje për 30 sekonda në secilën anë. Lehtë dhe e dobishme!

Video ilustruese: https://vimeo.com/387681509/300782e06b

  • Lëvizja anash e qafës. Filloni të qëndroni në këmbë ose të uleni drejt, duke e vendosur dorën tuaj të djathtë pas qafës dhe dorën tuaj të majtë në majë të kokës. Me dorën e majtë, tërhiqni kokën në anën për të ndier shtrirjen. Mbajeni këtë shtrirje për 30 sekonda dhe më pas ndërroni krahët, duke përsëritur të njëjtat udhëzime për të marrë një shtrirje të plotë në të dy anët e qafës.

Video ilustruese: https://vimeo.com/319481742/b052a2d623

  • Matrica torakale, aeroplan i tërthortë. Për këtë ushtrim, do t’ju duhet një karrige për t’u ulur. Filloni duke u ulur drejt me krahët e shtrirë përpara jush. Pastaj, ngadalë merrni krahun e majtë dhe lëvizenii atë pas jush në një kënd prej 180 gradë, kështu që po përballeni me anën e kundërt të dhomës. Më pas, ngadalë kthejeni përsëri në pjesën e përparme dhe në të njëjtën lëvizje përsërisni të njëjtat hapa me krahun e djathtë. Synoni ta bëni ushtrimin për 3 herë nga 10 nga të dy krahët. Një stërvitje e mirë dhe një mënyrë e shkëlqyeshme për të shtrirë si muskujt e qafës ashtu edhe ato të shpinës.

Video ilustruese: https://vimeo.com/311669196/d08d6a10ae

  • Matrica torakale, aeroplan gjatësor. Edhe në kë ushtrim do t’ju nevojitet një karrige. Filloni të uleni drejt me krahët anash. Pastaj, me një lëvizje të kontrolluar, mbështetuni përpara që të prekni gishtërinjtë tuaj dhe pastaj të arrini krahët drejt qiellit, duke u ulur sa më shumë drejt mundësisë kundër pjesës së pasme të karriges. Harkoni shpinën kundër mbështetëses dhe mbështillni kokën prapa për të ndier me të vërtetë atë shtrirje në qafën tuaj. Ky ushtrim është i shkëlqyeshëm jo vetëm për të shënjestruar muskujt e qafës, por edhe muskujt e shpinës dhe shpatullave.

Video ilustruese: https://vimeo.com/311669211/4f3539f36d

Për pyetje na kontaktoni në:

+355 44 52 1800

+355 69 39 59 736

Info Dora

Leave a Reply